MashaAllah ! Restoran Ini Menyediakan Lobster Serendah Rm 25 !! Jom Serbu.. Mohon Share


Bermain difikiran kita ingin menjamah makanan yang sedia maklum mahal seperti udang kara, iaitu sejenis udang batu karang yang agak sukar diperolehi di negara ini kecuali di negeri Sabah.

Oleh kerana itu, udang berkenaan sudah pastinya mahal sehingga menjangkau harga RM100-RM300 sekilo. Jadi sudah pasti ramai hanya boleh berkata "tengok je la, kalau nak makan tak mampu,".

Jadi berita baik untuk peminat udang kara atau Lobster, sebuah restoran makanan ikan bakar di Damansara menawarkan hidangan berasaskan udang kara ini serendah RM 25, murahnya!.

Restoran Hase Ikan Bakar yang beralamat F12, Tok Yem Street Mall, Damansara Damai, 47830 Petaling Jaya, Malaysia ini sudah pasti membuatkan keinginan anda untuk menjamah udang 'mahal' ini tercapai.

Jom tengok menu yang ditawarkan.






Jom kita lihat menu lain yang ditawarkan



Nampaknya harga yang diletakkan tidaklah terlalu membebankan.


Ada orang tanya, "takkan restoran ni hidangkan makanan berasaskan lobster sahaja, kami yang tak makan lobster macammana?"
Jangan risau, ini adalah restoran ikan bakar, pelbagai makanan lain disediakan termasuk masakan barat.









Restoran Hase Ikan Bakar ini beroperasi setiap hari dan dibuka bermula 3 Petang – 12.30 tengah malam, kepada yang hendak rasa nikmat daging udang ini boleh la datang awal kerana dari dengar-dengar orang cerita, pergi lewat, lobster habis.




Artikel Berkaitan

VIRAL 1859681473363248144

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item