Wanita Ini KONGSI Detik 'DIPERKOSA' Ayah Sendiri ! Namun Kejadian Slps Itu Amat MENGEJUTKAN!


Just nk confess..kluarga aku ni pelik sikit..

Ayh aku pnas baran..mak aku kuat menjawab..dri kcik smpi bsar aju xpnh rse idup aman…asek dengan bgaduh..plak tu jenis bgduh..tgking2..maki hamun..baling barang…hempas pintu..Allahu…dr aku kecik smpi da bsar ni..aku smpi pnh nmpk ayh bling mak dgn hammer tp nseb baik mak sempat elak…kmi ni 4 beradik…tp dlm 4 org ni 2 je yg elok skit prgai..yg 2 lg ni…pattern bpak aku..ngb mak aku…baran..kras kpla kuat mnjawab..hempas pintu..pnh skli tu adik bongsu aku kuar pisau acu kt adik aku sorg lg…ms gduh…tp nseb baik yg sorg tu prgai ok sikit..so die smpt rmpas psau tu smpi tgn die abes luka..kena hiris…huhu

Klu korg nk tau..Mak aku xhidang mknn pn utk ayh aku mkn…xgosokkan bju pn utk ayh aku pki…n ayh ak plk…xblikan bju pn utk mak aku..even bju dlm n spender pn mak aku bli sendri..sume dorg wat sendiri2…duit pn ayh aku lgsg xkasi kt mak aku..dr dulu tiap kli mak aku mtk duit ayh akn mara2…tgking2 mak…bling duit kt muke mak..

Pelikkan??

Ms umur aku 23thun..Aku pnh kne cabul dgn bpak aku sndiri n kntoi dgn mak aku..ape lgi…perang besar satu umh..mcm nk tbalik jdiknye..dgn aku2 skli mgamuk sbb aku stress dan malu dgn adk brdik lain…sbb mak tiap kli gduh ngn ayh akn ungkit psl aku kne cabul…terjerit2…malunyerr…Ya Allah..knp aku??knp aku yg kne cabul tu??knp msti aku??

2tahun aku xbercakap dgn ayh aku..pndang muke pun x…ms tu kluarga aku mmg huru hara…hati aku xabes2 mnyumpah2 bpak aku…

Bbrpa thun lpas tu kdaan jdik reda…mak pn da xugkit psl tu lg tiap kli gduh dgn ayh..so bnd tu syp cmtu je…tp sejak drpada tu..aku mula ilang prcya pd lelaki…bleh kate aku benci smua llki n aku trauma bile pk psl cinta.. nikah.. khwin.. ade ank..xtaula…aku tutup rapat2 ati aku..aku tolak sume cinta yg dtg..

Smpi lah satu ari ade sorg llki ni cntacf aku..lpas tanye2 brulah aku tau..rupenye die ni llki yg minat aku dr sejak skolah lg…tp kmi lost cntact lme..tnpa khbar bite…ntah knp dgn die ni..ati aku mcm tenang je…kmi xpnh dating..cme bermesej n call shja..tp tiap kli die msj atau call ati aku tenang..n sejuk..

So lame2 kami getting serius..n die mtk izin nk msuk mrisik aku…ak bgtau mak ayh aku..n skli lg kluaga huru hara sktika sbb ayh mnntang keras hbgan kmi..sdangkn mak…terima..

Aku xhiraukn ayh.mgkin sbb prsaan bnci aku pd die msih mmbuak so aku truskn je utk next step btnang sbgainye sbb pd aku restu ayh xpnting pn…restu mak yg utama… n pd aku ayh aku tu xlyak pn jdik wali aku..dengan prgai setan die tu…

Kami masam muke..smpilah mjlis btunang..ayh aku xkuar duit sesen pn utk mjlis tunang kmi..aku n maklah yg btgkus lmus kmpul duit buat mjlis..

Nk pndekkan cter..

Alhmdulillah…skrg aku dah kwen..da ade ank sorg…dgn ap yg tjdik dlm khdupan aku slme ni..ade byk bnd yg aku amik utk di jdikan pgjaran n pnduan aku dlm mlyari bhtera rumah tgga..

1) carilah suami yg berakhlak mulia..beriman dan beramal soleh..xhensem xp..xbyk hrta pn xp..yg pnting boleh hormat kite…btul2 boleh jg kite dan btul2 syg n mghrgai kite sbgai isteri…

2)bile da dpt suami yg baik cube lah jdik isteri yg baik utk die…cbe gembirakan hati suami..suami isteti tu saling mlgkapi..mne yg kite xckup die topup..mne yg die xckup kite plk tpup…

3)bgduh mcm mne pun..jgn sskli cbe naikkn suara antra suami isteri sbb nnt akn jdik kbiasaan mlarat smpi mki hamun

4)klu bgduh jgn dpn ank2…nnt psikologi ank trganggu..xsemua ank jnis kuat bleh tahan n let go mcm tu je…klu kene pd ank yg jnis pendam smpi mati pn die akn trauma..silap2 kwen pn die xnk.. (sbb ni la yg jdik pd akk aku)..

5)jgn tggal solat..suami kne sntiasa main prnan didik ank isteri utk jaga solat sebainnyer..sbb solat tu mgelak ssorg dr berbuat mungkar..klu solat terjaga In shaa Allah prgai pun elok..(ayh aku xpnh solat..akk aku n sorg dr adik aku xtau mgaji wlupn umur dah 20an)

Byk lg yg aku nmpk…n ak msih cbe praktikkn dlm umh tgga aku..demi membentuk sebuah kluarga sakinah mawaddah…doakan aku ye..

Terima kasih

– Miss

Artikel Berkaitan

BERITA SEMASA 4408136820512327984

Post a Comment

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item