Gadis 19 Tahun Ini Dituba Dgn Arak Sehingga Hampir MATI Dan DIHENJUT Bergilir-gilir..

Seorang remaja perempuan berusia 19 tahun melalui detik hitam dalam hidupnya selepas diperkosa secara bergilir-gilir dipercayai lebih tujuh lelaki dalam kejadian di sebuah hotel murah di Cheras, di sini.

Difahamkan, remaja terbabit dianiaya oleh dua rakan lelaki yang membawanya ke hotel berkenaan selepas mangsa tidak sedarkan diri dipercayai diberi minuman keras.

Sumber berkata, dalam kejadian malam Jumaat lalu, mangsa bersama seorang rakan perempuannya dibawa keluar oleh dua lelaki yang juga rakannya ke sebuah kelab malam di ibu kota jam 12 tengah malam.


“Ketika di dalam kelab itu, mangsa dipercayai diberi minum minuman keras menyebabkan dia tidak sedarkan diri. Dalam keadaan separuh sedar mangsa dibawa rakan-rakannya itu ke sebuah hotel di Cheras.

“Mangsa mendakwa menyedari didatangi empat lelaki ketika di dalam sebuah bilik hotel itu yang bertindak memegang tangan dan kakinya ketika dia cuba melarikan diri,” katanya.

Menurutnya, mangsa menjerit dan minta dilepaskan bagaimanapun badan mangsa yang lemah tidak berupaya melawan menyebabkan dia ditolak oleh keempat-empat lelaki itu dan menghempas mangsa ke katil

“Mangsa diperkosa secara bergilir-gilir dipercayai lebih tujuh lelaki sebelum mangsa dihantar kedua-dua rakan lelakinya itu pulang ke rumahnya pada sebelah pagi,” katanya.

Sumber berkata, mangsa yang mengalami kecederaan ringan akibat dipukul dan diperkosa suspek kemudiannya tampil membuat laporan di balai polis berhampiran.

Sementara itu, Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (Operasi dan Risikan) Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berkenaan

Artikel Berkaitan

BERITA SEMASA 815157710357417926

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item