MashaAllah ! GERAM Punya Pasal, 'Kelentit' Isteri Putus DIGIGIT ! Kisah Benar Ni !




Terlalu Geram,Suami Gigit Biji Kelentit Isteri Sampai Putus|Seorang lelaki bekas pekerja binaan di malaysia yang baru balik ke tanah airnya minggu lalu telah dihadapkan kemahkamah kel. Masjid kota medan  setelah ditangkap kepolisian negeri itu karena didakwa menggigit biji kelintit isterinya sampai putus.

Abdul Waris 30 tahun dari bandar padang bulan medan manakala isterinya Nor jannah berasal dari pakanbaru berkahwin pada januari awal tahun lalu atas dasar suka sama suka.

Nor jannah mengaku kejadian yang berlaku 02.04.2016 malam lalu dia bersama suaminya mengadakan hubungan intim,namun pada malam itu katanya suaminya agak keterlaluan dalam hal tersebut.

“Memang saya mengaku suami saya suka dengan s3ks ganas tapi saya tidak menyangka akan berlaku sampai ketahap seperti ini Walaupun hampir setahun tidak berjumpa” katanya.

Mangsa yang menjerit kesakitan terpaksa dibawa kehospital kota medan setelah memaklumkan ibu bapanya martuanya di kawasan berdekatan untuk mendapat rawatan segera karena pendarah yang cukup teruk di bagian kem@luannya.

Bagaimana pun Abdul Waris 30 yang menciderakan isterinya seawal jam 10 malam itu mengaku tidak bersalah dimahkamah tersebut atas tuduhan menggigit kelentit istrinya yang berumur 25 tahun ketika mengadakan hubungan intim.

Mendengar jawapan itu mangsa hampir membuka kain pelikatnya sebagai bukti atas perlakuan suaminya untuk meyakinkan hakim mahkamah ,namun perlakuan itu dihalang terus oleh polis wanita yang hadir dalam pembicaraan kes.

Lelaki yang baru balik dari perantauan tersebut bagaimana pun mendiamkan diri sebelum mengaku bersalah.

“Saya tidak menyangka akan berlaku seperti itu,mungkin saya terlalu mengikutkan nafsu yang sudah lama saya pendam”,katanya.

Berikutan pengakuan.. Abdul Waris diminta membayar 27 juta (RM 8 Ribu) sebagai ikat jamin selain dari pada itu mangsa meminta kepada suaminya untuk melapaskan cerai talak tiga di mahkamah tersebut.

Tertuduh yang difahamkan gagal membayar Sejumlah wang ikat jamin akan di hantar ke penjara deli tua untuk menunggu sebutan kes semula pada 28 april 2016.eberita nusantara news


Artikel Berkaitan

BERITA SEMASA 4391472558822038423

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item