Selepas Menjadi VIRAL 'Kaki Clubbing', Kini Kecoh Menjadi 'Pelakon Lucah'? Betul Ke?



Sebelum ini, kecoh di laman sosial sejak minggu lal beberapa keping gambar yang mendakwa Syed Saddiq Syed Abdul Rahman di kelab malam dan perkara itu telah pun dijawab oleh beliau melalui laman Facebooknya.

Menurut Syed Saddiq itu bukanlah kali pertama beliau diugut oleh beberapa pihak yang tidak berpuas hati di mana mereka cuba untuk menggertak dan mendiamkannya.

Terbaru, selepas kes gambar disko berkenaan, tersebar pula sejak beberapa hari lalu gambar kononnya Syed Saddiq telah menjadi pelakon lucah.

Cubaan menfitnah ini telah disedari oleh pengguna Twitter bernama Rakyat | Iman di mana beliau telah memberitahu Syed Saddiq dengan 'mention' nama beliau di dalam kepsyen berbunyi "Faking a post about @SyedSaddiq alleging that he's a pornstar... how low can you go? " bersama gambar.




Syed Saddiq telah membalas twit berkenaan dengan nada agak sinis berbunyi. "i am now allegedly the "Youngest Pornstar" 😂 I'll donate 2.6 billion to anyone who can find my porn video."




Rata-rata netizen mengecam tindakan terbaru oleh pihak-pihak tidak bertanggungjawab berkenaan, kata mereka tindakan berkenaan adalah cubaan menjatuhkan beliau selepas terlibat menjadi pengacara di dalam majlis Deklarasi Rakyat di mana Mantan Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir telah bekerjasama dengan parti pembangkang.

Artikel Berkaitan

BERITA SEMASA 5720612548781450860

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item