TERKINI ! Bayi Luar Nikah Di 'Blander' Dan Apa Yg MENGEJUTKAN Apabila Mereka, Beri Makan Kepada...!


Blander Bayi Luar Nikah Sebelum Bagi Anjing makan|Sebuah klinik swasta telah di tutup tanpa notis peringatan oleh pihak yang berwajib atas aduan beberapa warga yang menjadi saksi kekejaman klinik menggurkan kandungan tersebut.

Jakarta: polis dalam serbuan menemukan sesuatu yang mengejutkan.adi sebagai ketua dalam serbuan tersebut mengatakan.

“Dalam serbuan kira kira tengah hari pada 08.03.2016 lalu kami Masuk saja kebagian belakang klinik kami tercium bau yang tidak sedap dari salah satu tandas di situ,kemudian kami membuka tutup jamban yang kami curigai dan mendapati sisa sisa danging kecil
Barangan bukti lainnya kami dapati seperti kain yang berlumuran darah tulang tulang kecil di bakar di dekat kandang ayam dan anjing katanya”

Sementara Pemilik serta doktor klinik tersebut di bawa terus kebalai polis metro jaya beserta beberapa pekerjanya untuk membuat keterangan sebelum di tahan.
Menurut laporan pemilik klinik tersebut sebelum bayi dibuang mereka terlebih dahulu memblander bayi itu sehingga hancur dan kemudiannya dibuang kedalam jamban untuk menghilangkan jejak di cium oleh pihak polis,kadang bayi bayi itu kami blander dan bagi anjing makan.katanya.

Apabila di tanya mengenai pelanggan kebanyakannya mereka wanita yang berumur 23 tahun kebawah,bahkan anak sekolah yang masih berumur belasan tahun sering juga datang menggurkan kandungannya,tambahnya lagi.

Menurut adi ketua polis metro jaya yang di kutip dari nusantara news ,kami percaya masih banyak lagi klinik menggurkan kandungan seperti ini beroperasi,kami berharap kepada warga agar dapat membantu kami untuk menjejaki mereka yang terlepas dari pandangan pihak polis.tegas adi.

Artikel Berkaitan

BERITA SEMASA 386983590313445315

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item