‘Kemenangan Untuk Mu’- Ucapan Menyentuh Hati Tauke Jambu Buat Pak Yus Lepas Menang Juara Parodi



Kelmarin, Pertandingan Juara Parodi sudah pun berakhir dan seperti yang anda tahu pemenangnya ialah Kobis Pedas yang dianggotai oleh Tauke Jambu dan Misha Omar. Ternyata mereka terpaksa mengharungi cabaran apabila satu lagi ahli kumpulan, Pak Yus telah pergi meninggal kita untuk selama-lamanya.

Selepas kemenangan bermakna itu, rakan baiknya Tauke Jambu muat naik gambar dan kapsyen yang menyentuh hati di Instagram. Kami dapat rasakan kehilangan, kerinduan yang dirasai Tauke Jambu. Apa-apa pun tahniah kami ucapkan diatas kemenangan Kobis Pedas dan selamat maju jaya Tauke dan Misha Omar!


‘Pasti kau akan tersenyum puas..’



Assalammualaikum wahai sahabat…ku hadiahkan Doa dan Alfatihah serta kemenangan untuk mu..pasti kau akan tersenyum puas…pasti kau juga akan rasa berbangga …bukan sahaja kau malahan ribuan sahabat2 kita yang sentiasa bersama…mendoakan perjuangan kami #KobisPedas #jambufeatmishaomarAlhamdullilah memanjat kesyukuran atas kemenangan..untukmu juga abah dan mak Alfatihah… #teamsahabatselamanya #jambuforever #jambuselamanya #semogasalingmenyanyangi #JuaraParodi #jgnisapgam #sempoimempoiyempoikelempoi


Terima kasih semua!



Alhamdullilah berakhir sudah #juaraparodi musim pertama 2015 terima kasih semua ..kepada semua yg mengundi,menyokong memberi semangat Allah sahaja yg membalas budi baik kalian ..terbaik adikku @mishaomar vocal pet memang A …!!???????????????????????? kepada semua teman2 peserta korang terbaik korang semua bagus ..cuma nasib menentukan semua .. @afdlinshauki bang..tima kasih sebab terus berkarya dan buat bnyk program dgn idea2 unik…thanks to astro sebab beri ruang pada semua insan seni mencari rezeki..rakan2 media yg membantu dari bnyk aspek..saudara mara yg mendoakan dari kampung..rakan2 serta semua #teamsahabatselamanya ????????????????????????????

Artikel Berkaitan

GOSSIP 1480609045123841310

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item