BERANG DIFITNAH Michael Ang, Edry Pengetua AF2015 Bagi Jawapan Yang SANGAT PANAS !


Baru-baru ini Michael Ang menerusi akaun Twitter beliau ada meluahkan rasa tidak puas hati beliau dengan keputusan pertandingan AF2015 yang telah menyaksikan peserta daripada Singapura iaitu Sufi dinobatkan sebagai juara.


Michael juga turut mengkritik bahawa pengetua AF2015, Edry Abdul Halim sengaja ingin mengangkat Sufi sebagai juara. Pengarah tersebut juga meyifatkan program berkenaan sudah seperti konsert anak-anak syarikat KRU.

Sedar ia sudah menjadi isu yang viral di media sosial, Edry bagaimanapun tidak ingin mempedulikan luahan ataupun pendapat daripada individu yang tidak mempunyai pengalaman dalam bidang muzik. Malah, Edry juga mengatakan beliau tidak pernah mengenali siapakah Michael.


Saya tak kenal pun siapa Michael Ang dan dia tidak relevan dalam bidang muzik. Memanglah semua orang termasuk dia ada pendapat, tetapi luahan daripada orang bukan dalam muzik seperti dia tidak penting bagi saya.Lainlah jika yang mempertikaikan itu ialah penggiat muzik, itu kita boleh ambil perhatian pendapat mereka.

Walaupun Michael menjelaskan kenyataan beliau di Twitter hanya sebagai gurauan, masih ada segelintir pihak yang tidak boleh menerima alasan tersebut dan menganggap tindakan Michael itu tidak profesional.


Biasalah setiap keputusan dalam mana-mana pertandingan sekali pun akan ada pihak yang tidak berpuas hati, kalau asyik terus kritik sana sini benda yang lepas bukan kita boleh ubah bukan? Relax jer..

Artikel Berkaitan

GOSSIP 7863257854492691312

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item