BERANG DIHINA Kerana Saiz Badan Akhirnya Bila AF2015 Buat Tindakan Yang MENGEJUTKAN !


Bentuk badan Bila AF atau sebenarnya Nurnajmi Nabila Samsaidi sudah beberapa kali mencetuskan persoalan malah Edry KRU sendiri pernah bertanyakan soalan mengenai bagaimana penerimaan Bila apabila peminat mahukannya menurunkan berat badan. 

“Syukur ada sesetengah peminat yang boleh menerima kehadiran saya sebagai penyanyi baru. Manakala untuk golongan yang tidak suka itu, saya akan buktikan kemampuan saya supaya mereka dapat menerima saya seadanya kelak”
“Dahulu saya memang tidak boleh terima jika ada yang bercakap tentang saiz badan. Sekarang saya sudah tidak ambil peduli lagi. Saya hanya lakukan apa yang saya mahu”

“Memang ada perancangan untuk kurus, namun saya mahu kurus sebab ingin menjaga kesihatan. Bukan kerana mahu menjaga hati atau memuaskan semua orang,” jelas Bila kepada portal Mangga Online.

Selain itu, Bila juga menyatakan bahawa program realiti itu juga banyak membantunya meningkatkan keyakinan diri selain membuatkan dirinya mampu untuk melakukan sesuatu di luar jangkannya sebelum ini.-kainkembang

Artikel Berkaitan

GOSSIP 829294472364533537

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item