Punca SEBENAR Michael Ang TAK SENANG DUDUK Di Atas Kemenangan Sufi !


Kalau anda semua dapat lihat memang banyak betul orang yang tidak berpuas hati apabila Sufi dinobatkan sebagai Juara AF2015 termasuklah juga pengarah terkenal Michael Ang yang memang tidak setuju dengan keputusan tersebut melalui luahan beliau menerusi akaun Twitternya.

Dengan jelas Michael mengkritik Sufi secara lantang dan mendakwa 1 undi rakyat Singapura bersaamaan dengan 5 undi di Malaysia.


Pelbagai reaksi yang beliau terima daripada rakyat Singapura sendiri terutama sekali peminat tegar Sufi. Jelas mereka rakyat Singapura hanya boeh mengundi sekali sehari sahaja, itupun menerusi online.

Walaubagaimanapun, Michael membidas semua komen tersebut dan menyifatkan luahan beliau itu sekadar gurauan sahaja dan mana-mana rakyat Singapura tidak perlu gelabah tidak tentu pasal.


Kita tidak boleh putar kembali masa, kesemua finalis pada malam Konser Akhir Akademi Fantasia 2015 mempunyai kelebihan mereka tersendiri. Sudah rezeki Sufi untuk menang, apa yang anda undi itulah yang anda dapat. -kainkembang

Artikel Berkaitan

GOSSIP 642924715362002019

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item