CERITA SEBENAR ! Pasangan Baru Bersanding 4 Hari Isteri Mengandung MAUT Dalam Kemalangan


Baru Bersanding 4 Hari Isteri Mengandung Maut Dalam Kemalangan

Sepasang suami isteri yang disahkan sudah menikah pada bulan 9 lalu terlibat dalam satu kemalangan jalan raya yang mengakibatkan si isteri yang mengandung telah meninggal dunia.

Sumber mengatakan pasangan suami isteri itu hendak balik dari rumah ibu suaminya,dimana pada ketika itu mangsa yang mengidam buah pelam turut membawa bekal buah palam untuk balik kerumahnya.

Dalam perjalanan balik motor yang di tunggangi bertembung dengan kereta jenis hilux yang memotong tidak lepas mengakibatkan mangsa terpelanting dan mengalami kecideraan pendarahan dalam.Mana kala suaminya mengalami patah kaki dan pinggang retak.

Untuk info kedua pasangan ini sudah sah menjadi suami isteri pada bulan 9 lalu.Dikabarkan persandingan di pihak rumah wanita sudah berlangsung pada 17.10.2015 minggu lepas.

Mana kala persandingan di pihak rumah lelaki bakal berlangsung 31.10.2015 minggu depan.rekan kepada mangsa juga turut memberitahu bahwa pelamin dalam persandingan tersebut juga sudah siap di pasang.

Kami dari pada pihak Kisah Benar turut berduka cita atas pemergian isteri tercinta saudara ini.sama sama kita sedekahkan al fatihah kepada mangsa.

Admin: Al fatihah..bersabar la wahai kawan...ujian dari allah...sebak rasenye..baru 4 hari bergelar suami isteri.. al fatihah




Artikel Berkaitan

KEMALANGAN 6029680032946926397

Post a Comment

Arkib

Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini
item